III. Raport trasy.
Po wyznaczeniu trasy dla środków komunikacji publicznej (podobnie jak dla innych opcji) pojawia się nowa zakładka - „Raport trasy”:
- System zwraca każdorazowo trzy optymalne, alternatywne trasy dla ustawionych przez użytkownika punktów i parametrów trasy, oferując w ten sposób możliwość szybkiego wyboru najdogodniejszego połączenia.
- Każda z trzech tras prezentowana jest w postaci poziomej belki ze skróconym raportem trasy.
- Skrócony raport trasy zawiera:
- rodzaj środka komunikacji (w postaci ikony) i numer linii,
- czas rozpoczęcia i zakończenia podróży,
- podział na czas jazdy i czas dojścia na pieszo.
- Aktywna/zaznaczona trasa jest podświetlona na niebiesko i zawiera szczegółowy raport trasy. Domyślnie aktywna jest optymalna trasa wybrana przez system. Użytkownik może dowolnie przechodzić między poszczególnymi raportami tras klikając na poszczególne belki ze skróconymi raportami tras.
- Szczegółowy raport trasy zawiera: